مقالات

تراز لیزری

خرید تراز لیزری - تجهیزات جانبی نقشه برداری - دوربین توتال استیشن - دیاکو تجهیز پرگاس - شماره تماس: 09021116149 - شماره ثابت: 02165361614

سطوح لیزری برای ایجاد یک نقطه مرجع، خط یا صفحه، نقطه یا چرخش می کنند و در ساخت و ساز برای تعیین و تنظیم ارتفاع عناصر ساختمانی استفاده می شوند. سطوح لیزری عملیات سطح دقیق و سریع را در یک منطقه وسیع تسهیل میکند. پس از راه اندازی، کار تسطیح را می توان توسط یک نفر انجام داد. ما در این مطلب به مبحث تراز لیزری میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس  تماس بگیرید.

مشخصات مشترک تراز لیزری

پارامترهای فنی سطح لیزر، مشخصات و مشخصات شامل موارد زیر است:

  • قابلیت تراز کردن خودکار : اکثر سطوح جدید لیزر زمانی که دستگاه در محدوده تراز خودکار تنظیم می شود (معمولاً 5 درجه) به طور خودکار تراز می شود و این ویژگی که اکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است مهم ترین پیشرفت در سطوح لیزر باشد. سطوح لیزر خودکار از یک جبران‌کننده استفاده می‌کنند، که تضمین می‌کند که خط دید همیشه افقی است، صرف نظر از اینکه دستگاه لیزر تراز است یا نه.
  • دقت در یک فاصله مشخص از فرستنده – معمولاً ± 5 میلی متر در 30 متر برای واحدهای با قیمت پایین تر و دقیق تر (± 1 میلی متر در 30 متر) برای واحدهای پایان بالاتر
  • قدرت پرتو > برد عملکرد – گیرنده فاصله می تواند از فرستنده باشد (175 متر برای واحدهای با قیمت پایین تر و حداکثر تا 700 متر برای واحدهای با قیمت بالاتر).
  • منبع نور (مرئی (سبز/قرمز) یا نامرئی (مادون قرمز) – بیشتر سطوح لیزر پرتو قرمز هستند، اما سبز اغلب برای واحدهای داخلی استفاده می شود زیرا پرتو سبز دو برابر بیشتر قابل مشاهده است.
  • محدوده دمای عملیاتی – واحدهای گران‌تر دارای محدوده دمایی وسیع‌تری هستند تا در شرایط دمایی شدیدتر استفاده شوند.
  • استاندارد حفاظت از آب و هوا – استانداردهایی وجود دارد که میزان توانایی دستگاه را در شرایط نامطلوب محیطی (رطوبت، گرد و غبار) تحمل می کند. واحدهای با قیمت پایین تر اغلب با استاندارد IP54 (مقاوم در برابر آب) ساخته میشوند که واحدهای با قیمت بالاتر استاندارد بالاتری مانند IP66 (ضد گرد و غبار و آب) دارند.
  • ناهمواری محفظه/محفظه – در حالی که همیشه استفاده دقیق توصیه می‌شود، سطوح لیزر می‌تواند در هنگام حمل و نقل و استفاده از محل کار در معرض شرایط سخت قرار گیرد، بنابراین یک محفظه ناهموار از جمله محافظت از فانوس دریایی (ساختار، پنجره‌های شیشه‌ای) مفید است. به طور کلی، سطوح لیزری با پایان بالاتر دارای یک کیس یکپارچگی بالاتر و محافظت بهتر از فانوس دریایی هستند و اجزای داخلی با کیفیت بالاتر از محفظه مرطوب می شوند تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه ایجاد کنند.
  • تیر ثابت یا دوار؛ سرعت   بیشتر سطوح لیزری جدید سطوح لیزری چرخشی هستند. مدل‌های پیشرفته‌تر سطح لیزر خودکار به کاربر اجازه می‌دهد تا سرعت چرخش را از 0 دور در دقیقه (نقطه ثابت) تا 600 دور در دقیقه، به صورت تدریجی یا متغیر تنظیم کند.
  • منبع تغذیه: ممکن است قلیایی یا قابل شارژ باشد (یا اجازه می دهد)، با شارژ مجدد ترجیح داده می شود اگر دستگاه اغلب و/یا برای مدت زمان طولانی استفاده شود.

ویژگی های مشترک

تطابق درجه ویژگی ای است که به صفحه لیزر اجازه می دهد روی یک محور (و در برخی مدل ها، هر دو محور) شیب دار شود. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا یک درجه را از محل تنظیم ابزار به یک نقطه راه دور نشان دهد و هنگامی که درجه در نقطه راه دور تطبیق داده می شود، می تواند در یک منطقه گسترده نمایش داده شود. در حالی که درصد درجه مشخص نیست (اگرچه اگر فاصله مشخص باشد می توان آن را محاسبه کرد)، این ویژگی اجازه می دهد تا کار درجه بندی خاصی انجام شود. اگر سطح لیزر دارای کنترل از راه دور باشد (گاهی اوقات اختیاری) با یک عملیات یک نفره، این عملکرد تطبیق درجه به راحتی انجام می شود.

چراغ هشدار خارج از سطح به کاربر این امکان را می دهد که دستگاه مختل شده است و دیگر تراز نیست. برخی از سیستم ها اجازه می دهند که هشدار در گیرنده نیز نشان داده شود. برخی از واحدها با توقف چرخش لیزر و خاموش کردن دستگاه به سیگنال هشدار خارج از سطح پاسخ می دهند.

مناسب بودن برای کنترل ماشین تا حد زیادی توسط یک پرتو لیزر قوی‌تر تعریف می‌شود که محدوده عملیاتی بیشتری را که عموماً برای فعالیت خاکی با استفاده از کنترل ماشین لازم است، فراهم می‌کند.

قابلیت کنترل از راه دور : همه سطوح لیزر با قابلیت کنترل از راه دور فعال نمی شوند (و در صورت فعال بودن، کنترل از راه دور معمولا اختیاری است) و برای اکثر استفاده ها مورد نیاز نیست، اما در هنگام استفاده از عملکرد تطبیق درجه و یک نفر در حال انجام وظیفه کمک بزرگی می کند. . توجه داشته باشید که محدوده کنترل از راه دور برای سطوح لیزری معمولاً حدود نیمی از فاصله برد عملیاتی است.

جبران دما یک ویژگی پیشرفته است که اثرات دما بر خروجی لیزر و پرتو و پایداری تراز خودکار را به حداقل می رساند.

هشدار کم بودن باتری به کاربر اطلاع می دهد که برق در حال اتمام است و این ویژگی در بسیاری از واحدها گنجانده شده است.

تجربه تست ما

برای سطوح لیزر، ما عوامل زیر را بررسی کردیم:

  • ویژگی های پرتو: هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سطح لیزر بهترین است، توجه اصلی خود پرتو لیزر است. برای ارزیابی این موضوع، به تعداد پرتوها، رنگ لیزر و میزان قابل مشاهده بودن آن در تنظیمات مختلف نگاه کردیم: چراغ‌ها روشن، چراغ‌های خاموش، و در فضای باز.
  • مجموعه ویژگی‌ها: در حالی که همه سطوح لیزر دارای عملکرد اولیه یکسانی هستند، برخی از آنها دارای ویژگی‌های اضافی هستند که ممکن است آنها را مفیدتر کند. اینها شامل قابلیت تراز خودکار، رتبه IP برای ضد گرد و غبار و آب، پایه های آهنربایی و لوازم جانبی اضافی است.
  • قیمت نقطه: سطوح لیزری در طیف وسیعی از قیمت ها، از مدل های ارزان قیمت با یک خط تا مدل های سنگین با دو یا چند خط در دسترس هستند.

خرید انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین در شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس تماس بگیرید.

ارتباط با ما

شماره تماس: 09021116149

شماره ثابت: 02165361614

واتساپ: 09333769950

آدرس:تهران – اندیشه فاز4 (شهریار) – بازار بزرگ ایرانی اسلامی اندیشه – ورودی سرای مولانا – دیاکو تجهیز پرگاس

خرید انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین در شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس – دوربین ترازیاب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *