مقالات

کاربرد دوربین توتال استیشن

کاربرد دوربین توتال استیشن - تجهیزات نقشه برداری دیاکو - دیاکو تجهیز پرگاس - خرید دوربین توتال استیشن - شماره تماس: 09021116149

 دوربین توتال استیشن هم مثل بقیه وسایل های حرفه ای به روز دنیا از وسایل نرم افزاری استفاده می کنند که بر اساس فرضیه های مرتبط مدل سازی و ساخته شده است، قابلیت این که همان کارهای وقت گیر و دست و پا گیر نقشه برداری را به صورت یک جا و با سرعت و آسانی اجرا می کنند. ما در این مطلب به مبحث کاربرد دوربین توتال استیشن میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس  تماس بگیرید.

کاربرد دوربین توتال استیشن

تبیین کردن دوربین مفهوم سمت شمال را تعیین کردند.(بیشتر به شکل خیالی) و دنباله ای که ژیزمان یا آزیموت آن صفر است را به دوربین بستن و یا دوربین شناسایی می کنند. ( می تواند ژیزمان دنباله مورد نظر را نیز در منطقه ، مثل 30 درجه به دوربین بست.)

سیستم ویژگی هایی که در دید است نقطه های پیشامد زمین (مانند توپوگرافی) در آن برداشت می شوند، Yبا این کار مدارها زاویه ی 90 درجه به شکل ساعت دایره می سازد هم تعیین Yکه با مدارX تعیین شده است. در نتیجه مرکز می شود.  یک دستگاه ویژگی های دکارتی روی منطقه ای که باید نقشه درست شود، قرار دارد و به شکلی بر پایه این دستگاه Yو X معرفی شده است. در این شکل هر نقطه در این منطقه قابلیت طول وعرض ویژگی هی معرفی شده می باشد.

خرید انواع دوربین توتال استیشن

روند آنتنی

روندی است که به آن روند آنتنی می گویند و خیلی در برنامه های کوچک بهره گیری می شود. منطقه هایی که به شکل معمول در آن ها اسکلت اصلی اندازه گیری و یا نقطه های برقرار با ویژگی های مشخص وجود ندارد.
گزینش و نشانه گذاری می کنند، بعد دوربین (s1)در این روند اول نقطه درستی و دقیق روی زمین به اسم توقف توتال استیشن بر روی این توقف برقرار می کند،و سانتراژ و یکسان می کنند.

اجرا job یا Project

اجرا job یا Project تو دوربین معرفی می شود تا اقدامی که نیاز است در آن job یا Project در قدم آنی یک گزینش Abou.J. شود و نقطه های برداشت زمینی هم در همان اندوخته می شوند و برای آن یک اسم قرار دادی می شود. بعد توقف گذاری و توجیه دوربین اجرا می شود.

در مرحله توقف گذاری اول حتما اسم و ویژگی های توقفی که دوربین روی آن پابرجا شده است در دوربین وارد می شود. بیشتر ویژگی های این توقف یک عدد واهی. بعد از تایید Z=0 و X=1000, Y=1000 با ویژگی های(S1) درست در نظر گرفته می شود.

مثلا توقف اول به دوربین.

برای این کار Y مشخصات وارد شده به دوربین، در قدم بعدی توجیه دوربین اجرا می شود. مرکز ژیزمان فرضی یک دنباله مورد نظر ( یک زاویه افقی دلخواه مناسب) به دوربین بسته می شود. بیشتر ژیزمان یک دنباله تعیین و یا دنباله ی رو به جهت یک آسیب برقرار در منطقه ، مانند یک تیر برق در نظر بگیرید. اگر در موقع کار توجیه دوربین به هم زده شود و توقف ویژگی های دیگری در دست نیست، به تواند مجدد دوربین را رو به دنباله (تیر برق) بست و توجیه کرد.

با برقراری تار روتیکول سطح کناره تیر برق ، زوایای مرتبط برای ژیزمان این دنباله به دوربین داخل می شود. ( که بیشتر آن را صفر می دهند.) و بعد کلید تایید زده می شود. در این شکل توتال استیشن توجیه و یک دستگاه ویژگی های معرفی شده در منطقه برای آغاز کارهای برداشت آماده می کنند.
(در هنگام ، نشانگاه و یا سطح مورد( Reflector) حالا می تواند وارد گام دریافت نقطه شد و سطح منشور نقطه ها به وسیله ی توتال اندازه گیری و در حافظه داخلی دوربین ذخیره XوY،Z بودند توتال ) را خواند تا ویژگی های Reflectorless شوند در مکان مناسب گزینش و نشانه گذاری می شود.

قرار دادن ( S2) ، توقف دوم(S1) بعد از برداشت نقطه هایی از توقف اول دادن رفلکتور روی توقف و یکسان کردن آن ، رفلکتور خواندن و ویژگی های آن اندازه گیری و ذخیره می شود. (بیشتر از چند بار برای دقت زیاد) هم در دست است. این کار حتما پس از تعویض کردن مکان دوربین از روی توقف (S2)حالا ویژگی های توقف دوم اجرا گیرد.در روز پس از تبیین کردن دوربین و روند دنباله برای مرحله (S1)اول تکرار شود.، در هنگام خاموش کردن دوربین هنگام استراحت PENTAX که دوربین هایی مثل پنتاکس و روشن کردن دوباره آن ، حتما کار های تبیین شده دوربین مجدد اجرا شود. SOKKIAو سوکیشا LEIKA، لایکاTRIMBLE چه کارهای دریافت با توقف زمانی چند روز دنباله داشته باشد، احتیاجی به تبیین و توجیه کردن دوباره و گزینش ژیزمان زیر صفر و شکل تبیین کردن ویژگی های (S1) تعریف و … مربوط به دوربین نیست.

خرید دوربین توتال استیشن مدل ARC 6

خرید انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین در شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس تماس بگیرید.

ارتباط با ما

شماره تماس: 09021116149

شماره ثابت: 02165361614

واتساپ: 09333769950

آدرس:تهران – اندیشه فاز4 (شهریار) – بازار بزرگ ایرانی اسلامی اندیشه – ورودی سرای مولانا – دیاکو تجهیز پرگاس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *