مقالات

جی پی اس دستی گارمین

جی پی اس دستی گارمین - فروشگاه تجهیزات نقشه برداری -دیاکو تجهیز پرگاس - خرید جی پی اس دستی - شماره تماس: 09021116149

اگر بخواهید می‌توانید یک نقشه‌بردار و قطب‌نما بمانید، اما به یک واحد GPS نگاه کنید و در عرض چند ثانیه بدانید که دقیقاً کجا هستید، چقدر فاصله تا کمپ یا نقطه عطفی بعدی است، چقدر تغییر ارتفاع دارید. چپ، و چقدر بیشتر طول می کشد، برای من بسیار جالب است. ما در این مطلب به مبحث جی پی اس دستی گارمین میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس  تماس بگیرید.

جی پی اس دستی گارمین

ما قبل از ارسال، دستگاه‌های GPS خود را با باتری‌ها آزمایش می‌کنیم تا مطمئن شویم که همه چیز درست کار می‌کند، اما  باتری‌ها را با هیچ یک از واحدهای GPS خود وارد نمی‌کنیم. بیشتر واحدها از باتری‌های AA استفاده می‌کنند – می‌توانید ارزان‌ترین یا گران‌ترین آنها را هر طور که می‌خواهید تهیه کنید و بعد از آن برای استفاده‌های دیگر نگه دارید. انتظار داشته باشید که یک مجموعه با استفاده مداوم 12-18 ساعت دوام بیاورد.

این یک محصول با کیفیت بالا و مورد بررسی قرار گرفته از یکی از برترین تولید کنندگان واحدهای GPS در جهان – Garmin است. مدلی که در حال حاضر تحت این توضیحات مورد اجاره می کنیم ETrex10 است. هیچ نقشه داخلی با این واحد GPS وجود ندارد و نمی توانید پایگاه داده های نقشه شخص ثالث را به آن اضافه کنید.

بنابراین در سفر بعدی خود با GPS چه کاری می توانید انجام دهید؟ مانند بسیاری از ابزارها، هرچه بیشتر در مورد آن بدانید، کارهای بیشتری را می توانید برای انجام آن پیدا کنید.

اما برخی از اصول اولیه:

1) اجازه دهید مسیر شما را در یک جهت دورتر از ماشین شما ردیابی کند، سپس اجازه دهید GPS شما را به جایی که شروع کرده اید هدایت کند. 2) قبل از پیاده‌روی، برخی از «نقطه‌های بین راه» را در طول مسیر خود انتخاب کنید، مانند مکان‌های کمپ مورد نظر، تقاطع‌های مسیر و غیره، و با استفاده از نقشه‌های چاپی یا آنلاین با راهنماهای درجه/دقیقه/ثانیه، ایستگاه‌های بین راه را به واحد GPS وارد کنید تا به‌عنوان پست راهنما از آنها استفاده کنید. در طول مسیر؛ 3) همیشه می‌دانید که چقدر راه رفته‌اید و چقدر باید پیش بروید تا بتوانید سرعت خود را پیش ببرید – از آن پیاده‌روی وحشتناک شبانه برای جبران زمان از دست رفته اجتناب کنید. 4) می توانید ببینید در چه ارتفاعی هستید تا با ارتفاع جایی که هستید مقایسه کنید. دوباره به راه افتاد – بنابراین بدانیم که آیا بدترین اتفاق گذشته است یا هنوز در راه است. و 5) اگر می خواهید از مسیر پرسه بزنید و گم نشوید – یک واحد GPS راهی برای رفتن است.

به دلیل اندازه جمع و جور و نداشتن نقشه های پایه، اجاره این واحد را برای سفرهای خودکار توصیه نمی کنیم. درعوض، مجموعه کامل مدل‌های GPS ما از جمله واحدهای GPS سفر خودکار را ببینید .

البته چیزهای بیشتری هم وجود دارد – تا آنجایی که فکر می کنید از آن استفاده کنید – این واحد GPS یکی از بهترین ها برای پول است. کاری که انجام نمی دهد جایگزین عقل سلیم، چاپ نقشه ها و قطب نما است. اگر باتری ها را خالی کنید و هیچ نسخه پشتیبان نداشته باشید، برای شما مفید نخواهد بود. می تواند تماس خود را با ماهواره هایی که در پوشش درختان به شدت سایه بان هستند از دست بدهد. و مانند هر وسیله الکترونیکی یا چوب گلف، گاهی اوقات می خواهید آن را دور بیندازید. اما این یک مشکل کاربر خواهد بود، نه واحد GPS. گرفتن نقشه مسیر همیشه ایده خوبی استبرای داشتن هر مسیری که ممکن است در حال پیاده روی هستید، در دسترس داشته باشید. اگر در منطقه Phoenix/Tempe هستید، یک بخش نقشه مسیر منطقه فونیکس نیز داریم . ما هیچ کابلی را با این واحد ارسال نمی کنیم مگر اینکه درخواست شود و کابلی در دسترس داریم. اگر می‌خواهید با رایانه ارتباط برقرار کنید، هر کابل استاندارد USB/mini USB باید کار کند، اما بسته به کاری که می‌خواهید انجام دهید، باید نرم‌افزار رایگان را دانلود کنید.

این سوال هر از گاهی مطرح می شود، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای جی پی اسی که اجاره می کنیم به اصطلاح “درجه نظرسنجی” (هزینه هزاران دلار) نیستند، که نوعی از آن برای ایجاد یک خط مرزی اموال قانونی استفاده می شود و کاربردهای دیگر که دقت تا اینچ بسیار مهم است. این واحدهای GPS که ما اجاره می‌کنیم به طور بالقوه تا چند فوت دقیق هستند، بنابراین می‌توانند به شما کمک کنند نشانگر ملک را پیدا کنید، اما شما نمی‌خواهید چیزی بر اساس نتایج این واحدهای GPS بسازید.
ما این واحدها را بسیار ارزان اجاره می‌دهیم، بنابراین اگر می‌خواهید فقط یکی را بررسی کنید تا ببینید که چگونه آن را دوست دارید، اجاره قطعاً راهی است. قیمت ویژه برای اجاره گروهی برای رویدادها در دسترس است. کتابچه راهنمای دستورالعمل و راهنمای کاربر برای مدلی که دریافت می کنید به صورت آنلاین در دسترس است.

 این دستی ممتاز و مستحکم دارای صفحه نمایش رنگی 3 اینچی است و به تصاویر ماهواره ای با دانلود مستقیم به دستگاه از طریق شبکه بی سیم و نقشه های از قبل بارگذاری شده دسترسی دارد. این پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای ناوبری جهانی برای ردیابی مسیر شما در محیط‌های چالش برانگیزتر از GPS به تنهایی به علاوه سنسورهای ABC (ارتفاع‌سنج، فشارسنج و قطب‌نما) را فراهم می‌کند.

ویژگی های GPSMAP دستی Garmin

نمایشگر رنگی بزرگ 3 اینچی قابل خواندن در نور خورشید برای مشاهده آسان.
راه اندازی یک SOS تعاملی برای مرکز نظارت بر جستجو و نجات GEOS 24/7. ارسال پیام دو طرفه از طریق شبکه 100٪ جهانی ماهواره ای Iridium® (اشتراک ماهواره ای لازم است).
اتصال سلولی به شما امکان می دهد به پیش بینی های آب و هوای فعال و Geocaching Live دسترسی داشته باشید.
سازگار با وب‌سایت و برنامه Garmin Explore™ برای کمک به مدیریت ایستگاه‌های بین راهی، مسیرها، فعالیت‌ها و مجموعه‌ها، استفاده از مسیرها و بررسی داده‌های سفر از میدان.
باتری لیتیومی داخلی و قابل شارژ تا 35 ساعت عمر باتری را در حالت ردیابی 10 دقیقه ای فراهم می کند. 200 ساعت در حالت Expedition با فواصل ردیابی 30 دقیقه ای.

خرید انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین در شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین میتوانید با کارشناسان شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس تماس بگیرید.

ارتباط با ما

شماره تماس: 09021116149

شماره ثابت: 02165361614

واتساپ: 09333769950

آدرس:تهران – اندیشه فاز4 (شهریار) – بازار بزرگ ایرانی اسلامی اندیشه – ورودی سرای مولانا – دیاکو تجهیز پرگاس

خرید انواع دوربین توتال استیشن ،Gps GNSS جی پی اس، دوربین ترازیاب (نیوو) ، پهپاد نقشه برداری ، تجهیزات جانبی نقشه برداری ، تراز لیزری ، متر لیزری ، جی پی اس دستی گارمین در شرکت و فروشگاه تجهیزات نقشه برداری دیاکو تجهیز پرگاس – دوربین ترازیاب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *